Андрій Залогін з Луганська відкрив кафе-морозиво Buongiorno в Одесі. Виготовляє і продає популярні італійські десерти джелато з незвичними смаками. Одне з найпопулярніших - морозиво зі смаком Facebook. Воно блакитного кольору. На смак нагадує жувальну гумку.
За словами чоловіка, на солодкому бізнесі заробляють від 15 тис. грн на місяць.
"Ідея виникла п'ять років тому. Прогулюючись торговим центром, побачив вітрину з італійським морозивом. Там було близько 30 смаків на вибір. Мене це настільки вразило, що спробував піввітрини. Потім почав цікавитися, як і де роблять джелато. А 2013 року купив обладнання і встановив вітрину у місцевому кінотеатрі. Робив морозиво на очах у людей і одразу продавав. Пропонував на вибір 20 різних видів. Поступово бізнес розширився. До кінця року в нас уже були нові точки продажу, повноцінний цех з виробництва морозива. Також з'явилися замовлення на оптовий продаж морозива в бари і ресторани", - розповідає Gazeta.ua Андрій Залогін
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Бельгієць створює в Україні унікальні будинки-конструктори
Коли почались воєнні дії, переїхав до Одеси. Бізнес у Луганську довелося закрити.
"Після початку воєнних дій ми з дружиною три місяці їздили Україною. Дивилися, куди краще переїхати і перевезти бізнес. Потім повернулися в Луганськ. Спробував працювати, як і раніше. Економічна ситуація цього не дозволяла. Тоді вирішив перевезти обладнання. Але не зміг, бо окупанти встановили заборону на вивезення будь-якої техніки для виробництва", - каже Андрій Залогін.
В Одесі почав все з нуля. Виграв грант від проекту "Новий відлік 2.0". Купив обладнання і відкрив кафе-морозиво Buongiorno. За словами чоловіка, для відкриття бізнесу потрібно понад €20 тис.
"Маємо більше 60 смаків морозива. Навіть є алкогольні рецепти. Продаємо морозиво з ромом, пивом, віскі. Також запустили вегетаріанську лінію морозива. Для його виготовлення використовуємо кокосове масло. Кулька будь-якого морозива коштує 15 гривень. Сто грам - 25 гривень. Також запускаємо торти з морозива. Крім того, продаємо 60 видів печива, печемо торти. Вони виручають у зимовий сезон, коли морозиво не настільки актуальне. Ще в Луганську налагодили стосунки з італійським партнерами. Раз на рік їздимо в Італію на навчання. Там два чи три дні вчимося правильно виготовляти морозиво, що треба покласти, як презентувати".
У кафе Buongiorno раз на тиждень проводять безкоштовні майстер-класи для дітей. Їх одягають у спецодяг, заводять у цех та показують, як роблять морозиво, долучають до процесу. Готовим морозивом діти пригощають батьків. Майстер-клас триває дві години.
Коментарі