Конкурс логотипів України до Євро-2012 був заангажованим.
Таку думку у коментарі Gazeta.ua висловив експерт Комітету громадського контролю ЧЄ-12 Микола Воробйов.
"Віце-прем'єр Борис Колесніков каже, що сума за логотип і промо-ролик коливається від 3,5 до 4 мільйонів гривень. Напевне, у цю суму включається і промоція ролика на європейських каналах. Віце-прем'єр каже, що ця цифра дешевше від ринкової. Якщо так, то потрібно було б зазначити, скільки саме коштів пішло на сам знак, скільки на ролик, а скільки на промоцію. На жаль, це невідомо", - сказав Воробйов.
Він відмітив, що в комісії, яка обирала логотип, були представники Міністерств сім'ї, молоді і спорту і Міністерства культури і туризму.
"Громадськість у виборі участі не брала. Всього було надіслано 300 робіт, але нам продемонстрували лише логотип-переможець. Решту робіт не показують. Це також свідчить про певну заангажованість", - сказав Воробйов і припустив, що під час голосування саме за "соняшниковий" логотип була поправка на "квітчастий" знак УЄФА.
"Сам по собі знак не говорить про Євро-2012. Мені було важко здогадатися, що мова йде про те, що Україна прийматиме Євро, коли побачив соняшник", - підкреслив експерт громадської організації.
Позитивом, на його думку, є можливість безкоштовного використання логотипу українськими підприємцями "без зайвої бюрократії".
Нагадаємо, логотипом України до Євро-2012 стала квітка соняшника. Символ країни презентував віце-прем'єр-міністр України з питань Євро-2012 Борис Колесніков.
Коментарі