Ключові футбольні клуби Європи заробили в середньому 50 млн євро кожен, потрапивши до плей-офф Ліги чемпіонів, - згідно з результатами нового дослідження MasterCard, офіційного спонсора.
Фінансова винагорода забезпечується за рахунок плати за участь UEFA і грошового призу (близько 14 млн євро); частки комерційного доходу UEFA від турніру (загальні надходження оцінюються в 12 млн євро); продажу квитків (оцінюються в 10 млн євро); комерційних і маркетингових надходжень, включаючи спонсорство, мерчандайзинг, продаж продуктів харчування і напоїв (оцінюються в 8 млн євро); збільшеної вартості команд (оцінюється в 6 млн євро).
Дослідження професора Саймона Чедвіка (Simon Chadwick), одного з найпопулярніших світових експертів спортивної індустрії, показує, що найбільший дохід акумулював "Бордо", який отримав грошовий приз в 11,5 млн євро за участь у груповому етапі, а також додатково 3 млн євро як учасник плей-офф. Клуби, які змагалися у груповому турнірі і не потрапили в плей-офф Ліги, в цілому заробили за участь близько 32 млн євро.
Англія, Італія та Іспанія отримали найбільші вливання в економіку в поточному календарному році. Англія, завдяки фіналісту 2009 року - "Манчестер Юнайтед" - і чотирьом клубам-учасникам групового етапу 2009, отримала прибуток у розмірі 129,5 млн євро у вигляді грошових призів своїх клубів. Клуби Італії, маючи трьох учасників, що вийшли в плей-офф останнього сезону, і чотири клуби-учасники групового етапу, заробили 104 млн євро. У той же час, клуби Іспанії згенерували 96,9 млн євро завдяки завоюванню "Барселона" трофея останнього сезону та участі чотирьох команд в груповому етапі.
"За результатами року, згідно з дослідженням, UEFA привнесла в економіку Європи близько 6 млрд євро, при цьому Англія, Італія та Іспанія відчувають найбільший економічний сплеск за останні 12 місяців. Таким чином, щорічну "економіку" Ліги чемпіонів можна порівняти з фіналами Кубка світу ФІФА в Німеччині, - говорить Пол Мьюлендайк (Paul Meulendijk), голова департаменту спонсорських проектів компанії MasterCard Europe.
Коментарі