четвер, 10 вересня 2009 08:27

Уранішній теплохід через Дніпро скасували

Автор: фото: Наталія ЧУБЕНКО
  Черга на муніципальний річковий трамвай у столичному Річковому вокзалі в середу о шостій вечора. Міська влада Києва заявляє, що не витратила й гривні на цей маршрут. Його обслуговують підприємці, які виграли тендер
Черга на муніципальний річковий трамвай у столичному Річковому вокзалі в середу о шостій вечора. Міська влада Києва заявляє, що не витратила й гривні на цей маршрут. Його обслуговують підприємці, які виграли тендер

"Мені приємніше повертатися додому на теплоходику, аніж давитися в маршрутці. У них можна стояти 2 години. А тут 50 хвилин — і я вдома. Мають бути різні види комунального транспорту. Краще нехай мерія доплачує, але річковий трамвай буде, — вважає киянин Анатолій Миколайович, 57 років. Він живе на столичному Лівобережжі. На трап столичного муніципального теплохода сходить уперше.

Мерія Києва днями скасувала ранкові маршрути муніципального річкового трамвая. Він курсує між Річковим вокзалом і Березняками на Лівому березі. Відтепер теплохід відходить від вокзалу лише ввечері — о 18.20 та о 19.00.

Квиток коштує 10 грн. Анатолій Миколайович показує помічнику капітана пенсійне посвідчення, за проїзд не платить, бо для пенсіонерів він безплатний. На теплохід, що вирушає о 18.20, сідають 30 людей. Здебільшого це закохані пари та сім"ї з дітьми.

Зі слів помічника капітана Андрія Матюшенка, 29 років, ранковий рейс скасували, бо щодня було не більше двох пасажирів. Якось увечері теплохід перевіз 80 осіб, це рекорд. На судні 120 місць.

Вирушаємо вчасно. Кілька людей ідуть до бару й купують пиво "Оболонь" за 7 грн. На палубі прохолодно. Пропливаємо під Мостом метро. Заторів на ньому нема. На 5 хв. зупиняємося біля станції метро Дніпро.

3-річний Олексій Затулін тицяє пальцем на берег, показує там щось батькові.

— Думаю, міській владі невигідно народ возити. Судно більше витрачає пального, ніж заробляє. Солярка зараз близько 7 гривень. А тут на борту 30 чоловік, — говорить Дмитро Затулін, 41 рік.

Киянин 37-річний Олексій повертається річковим трамваєм із роботи додому. Каже, катався ним разів 20. Щоразу на палубі нараховував не більше 30 людей.

— Добираюся додому з Куренівки двома маршрутками. Без заторів їду годину. Пливти Дніпром приємніше, дитинство згадую. Хоча виходить більш як удвічі дорожче. На маршрутки витрачаю 4 гривні, а на річковий трамвай — 10, — зазначає.

Зі слів Андрія Матюшенка, за один хід із вокзалу на Березняки пароплав спалює 50 л дизельного пального. На заправках літр коштує 6,50. За рейс квитків продають приблизно на 300 грн.

Керівник управління транспорту столичної міськадміністрації Станіслав Гвоздіков, 27 років, переконує, що річковий трамвай цілком окупається. За півтора місяця прибуток становить кількадесят тисяч гривень.

— Минулого тижня запустили новий рейс із сьомого причалу Річкового вокзалу на Оболонь. На ньому пасажирів зазвичай більше. Я сам їздив на ньому цього понеділка. Ми постараємося, щоб судно курсувало до холодів, — каже Гвоздіков.

Невдовзі мерія планує відкрити рейси з Києва до Вишгорода. Річковий трамвай запустили в липні. Влада рекламувала його як дешевий транспорт і надійний спосіб уникнути заторів на столичних мостах. Від початку вересня в Києві більшає тисняви на дорогах.

Зараз ви читаєте новину «Уранішній теплохід через Дніпро скасували». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути