Малоймовірно, що Кремль сформує такі великі звичайні сили в терміни, які стосуються війни Росії в Україні.
Формування підрозділів дороге і потребує часу. Економіка РФ "не витягне" таких планів. Про це повідомив американський Інститут вивчення війни (ISW).
Аналітики нагадали, що у промові міністр оборони Росії Сергій Шойгу публічно представив серію змін російської оборонної політики, щоб значно збільшити чисельність армії. Шойгу запропонував відновити Московський і Ленінградський військові округи, сформувати новий армійський корпус і 17 нових маневрових дивізій.
Він також запропонував сформувати новий армійський корпус в Карелії, дві нові десантно-штурмові дивізії, три нові мотострілецькі дивізії в тимчасово окупованих Херсонській і Запорізькій областях.
Шойгу висловив пропозицію сформувати п'ять артилерійських дивізій для підтримки військових округів.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: В ISW оцінили, чи наважиться Путін використати ядерну зброю на полі бою
Він висунув ідею збільшити чисельність ЗС РФ до 1,5 млн військовослужбовців, зокрема 695 тис. контрактників, поступове збільшення призовного віку на військову службу від 18 до 21 року та підвищення граничного віку призовників від 27 до 30 років. Проте Шойгу не уточнив терміни цих заходів.
У ISW вважають дуже малоймовірним, що Кремль сформує такі великі звичайні сили в терміни, які мають відношення до російсько-української війни.
Як пояснили аналітики, російська економіка перебуває в рецесії, а її ресурси для створення потужностей значно скоротилися після повномасштабного вторгнення в Україну. Чистий навчальний потенціал Росії, ймовірно, зменшився від 24 лютого, частково через те, що Кремль використав навчальні елементи для участі в бойових діях в Україні, чим значно ослабив їхні можливості.
21 грудня на розширеному засіданні колегії російського міноборони президент країни-агресорки Володимир Путін зробив декілька заяв, які стосуються війни в Україні та посилення військового потенціалу російської армії.
Путін сказав, що хоче розвивати ядерну тріаду РФ. Він назвав це гарантією збереження суверенітету.
Коментарі