26 лютого 1936 року в Німеччині створили прототип першого "народного автомобіля" - Volkswagen.
Ідейним творцем автомобіля вважають Адольфа Гітлера. Канцлер Німеччини наказав конструктору Фердинанду Порше розробити надійний, міцний і доступний за ціною автомобіль.
Він повинен був стати обличчям нової Німеччини.
Гітлер продумав концепцію до дрібниць. За його вимогами, автомобіль мав розганятись максимально до 99 км/год і перевозити 2 дорослих людей і 3 дітей.
Гітлер накидав ескіз машини і сказав, що автомобіль "... повинен виглядати як жук, ви повинні взяти у природи кращі обтічні форми". Так народився Volkswagen Käfer - жук. У народі відоме й інше прізвисько автівки - Beetle.
Офіційна назва "жука" - KdF Wagen (Kraft durch Freude - "Сила в радості"). Його використовували для потреб армії під час Другої світової війни.
Особливість машини також полягала не в її зовнішньому вигляді і концепції. "Жук" не мав радіатора. Його обладнали двигуном з повітряним охолодженням, що не вимагає води.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: 115 років тому легендарна марка отримала своє ім'я
1937 року Volkswagen запустили у масове виробництво. Останній "жук" зійшов з конвеєра на заводі VW в мексиканському місті Пуебло 30 липня 2003 року. За цей час розійшлись 21 млн 529 464 екземплярів. Він став наймасовішим автомобілем в історії.
"Жука" не вподобали британці. Для них він був тісний і занадто гучно гудів.
"Це однозначно знакова машина в автомобільній історії. "Жук" - один із рекордсменів з довгостроковості свого випуску. Він поєднував найголовніші риси: простоту, надійність, доступність. Повітряне охолодження здешевлювало його виробництво і полегшувало техобслуговування. Завдяки обтічній формі знижував витрату палива. Мав варіації з кузовом, дуже популярний був у вигляді кабріолету", - каже Gazeta.ua автоексперт, організатор фестивалю Old Car Land Павло Лозовенко.
У 1960-х на базі "жука" створили фургон, який став символом хіппі - Volkswagen T1.
Коментарі