Щоб зареєструвати транспортний засіб на тимчасовий облік, військовослужбовець має звернутися до будь-якого сервісного центру МВС та надати необхідний пакет документів.
Про це повідомляє "Укравтопром" у Telegram.
Перелік необхідних документів:
- заява від військовослужбовця - набувача авто;
- документ, що посвідчує його особу;
- підтвердження проходження військової служби;
- акт приймання-передачі автомобіля як гуманітарної допомоги (відповідно до додатку до постанови КМУ від 10.05.2022 № 584);
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Українці в цьому році сплатять податок на авто: яку суму треба викласти
- електронна декларація про перелік товарів, що визнані гуманітарною допомогою (згідно з постановою КМУ від 05.09.2023 № 953).
Після подання документів сервісний центр видає номерні знаки та тимчасовий реєстраційний талон.
Зазначається, що автомобілі, поставлені на тимчасовий облік як гуманітарна допомога, протягом 3 місяців після припинення чи скасування воєнного стану мають пройти відомчу реєстрацію в державних органах сектору безпеки й оборони. Якщо цього не зробити, тимчасовий облік буде анульовано, а транспортний засіб вважатиметься необлікованим.
Власники авто, які тимчасово не користуються транспортом в Україні, зможуть зняти його з обліку. Це дозволить укладати договори страхування на менші терміни - від 15 днів до п'яти місяців. Новий механізм має полегшити процедуру для громадян, які користуються автівками сезонно або тимчасово їх не використовують.
Відтепер посвідчення водія, техпаспорти та номерні знаки можна отримати через будь-яку зручну поштову службу, а не лише через Укрпошту.
Коментарі