Ексклюзиви
понеділок, 15 жовтня 2012 15:33

ЛАЗ 1961 року випуску переробили на пересувну кав'ярню "КОФЕЙБУС-2"
6

Фото: Фото: Володимир Мукан

На виставці "Ретро та екзотика мотор шоу", що проходила у Києві на минулих вихідних, показали єдиний в Україні автобус ЛАЗ-695 1961 року, переобладнаний під кав'ярню на колесах.

Зовні автобус відреставрований, виглядає таким, яким його випускали у 1960-х роках. Має спереду дві круглі фари, між ними велику літеру "Л", що є емблемою Львівського автобусного заводу. За правим лобовим склом стоїть номерний знак "КОФЕЙБУС-2".

Над бічними вікнами розташовані невеликі гнуті вікна на стику боковини автобуса й даху. Ззаду - великий повітрозабірник. Це перша у Радянському Союзі модель автобуса, де двигун розташували ззаду.

"Я цей автобус знайшов на металобрухті, він вже нікуди не годився. Вирішив його відреставрувати й дати йому нове життя, - каже власник автобуса Вадим Навроцький. – Переварив його, поставив такий же двигун, як тут і стояв - від ЗИЛа-124. Цей автобус дуже цікаво зроблений – все облицювання виконане із дюралюмінієвих листів, вони приварені точковим зварюванням до трубчастого каркасу автобуса. Ми відновили ці листи, пофарбували автобус у стилі 1960-х. Повністю реставрувати ЛАЗ і тримати десь у гаражі немає смислу. Перевозити людей цим 50-річним автобусом навряд чи дозволять. Вирішив його зробити переїзною кав'ярнею. Це вже друга моя кав'ярня-автобус. Один ЛАЗ вже працює неподалік метро Шулявка. Але він сам не їздить, для пересування наймаємо тягач".

У салоні встановлені "рідні" крісла автобуса, але вони повернуті одне до одного, між ними стоять столики. Є стійка, де готують чай і каву. Стеля автобуса обклеєна картами та італійськими газетами.

"Газет 1960-х років, коли їздив цей ЛАЗ, я не знайшов. Тому вирішив наклеїти італійські, адже каву я купую лише італійського виробництва. Сам їздив до Італії, ходив там на фабрики й обирав каву. Закупили каву від Брачіо, це прізвище власника фабрики. Мій син у нього на підприємстві проходив стажування, щоб правильно готувати напій", - розповів Навроцький.

На виставку автобус приїхав своїм ходом, за кермом був його господар.

"Враження від керування незвичайні. ЛАЗ не обладнаний гідропідсилювачем, тому кермо крутити важкувато, а їде він дуже плавно, як корабель", - сказав Навроцький.

Господар пропонує Кофейбус на різні виїзні заходи. За годину роботи бере 250 грн. Вартість напоїв у цю суму не входить.

Зараз ви читаєте новину «ЛАЗ 1961 року випуску переробили на пересувну кав'ярню "КОФЕЙБУС-2"». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

7

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі