Ексклюзиви
пʼятниця, 03 березня 2017 14:23

Subaru підготував особливі подарунки до свого 100-річчя

 

2017 рік для корпорації Fuji Heavy Industries має велике значення – цього року корпорація святкує сто років з дня заснування. Спільно з офіційним імпортером автомобілів Subaru "Субару Україна" FHI до свого ювілею готує цікаві заходи та унікальні пропозиції для шанувальників бренда SUBARU.

2017 року клієнти зможуть розмістити замовлення на автомобілі розширеної кольорової та опціональної лінійки. Вже в березні в Україні з'явиться новий SUBARU OUTBACK ексклюзивної комплектації унікального кольору платінум. Кількість автомобілів такого поєднання кольору і комплектації обмежена - всього 20 машин. Автомобіль за 1 млн грн оснащений сучасними технологіями безпеки від SUBARU, 2.5 літровим мотором і чудовим набором опцій. Комфорт забезпечує шкіряний салон з підігрівом як передніх, так і задніх сидінь, двозонний клімат-контроль, інформативний бортовий комп'ютер з широким набором функцій та інфографіки. Ніщо так не радує в автомобілі з першого погляду як цікавий колір. На честь ювілею компанії виробника для нашого ринку запропонували раніше не доступний новий преміальний колір кузова - Platinum Gray Metalic (платиновий).

Fuji Heavy Industries

Компанія FHI - наступник компанії Nakajima Aircraft, створеної 1917 року як Авіаційна дослідна лабораторія. 1953-го після низки реорганізацій з'явилася Fuji Heavy Industries Ltd. З того часу компанія значно розширила сферу своїх інтересів, яка зараз охоплює сегменти аерокосмічної промисловості й автомобілебудування. 1955 року FHI створила власний прототип легкового автомобіля, названий P-1, який через рік отримав нове ім'я - Subaru 1500. Цей автомобіль мав величезне значення в подальших розробках моделей Subaru 360 і Subaru 1000.

Сьогодні автомобілі Subaru представлені в понад 90 країнах і продовжують завойовувати нові ринки. У нинішньому фінансовому році, який закінчиться в березні 2017 року, компанія розраховує вперше в своїй історії продати більше 1 млн автомобілів. Подальше збільшення продажів повинна забезпечити прийнята 2014-го програма Prominence 2020, яка визначає стратегію розвитку марки до 2020 року.

Зараз ви читаєте новину «Subaru підготував особливі подарунки до свого 100-річчя». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі