56-річний актор Джордж Клуні разом зі своїми діловими партнерами продав алкогольний бренд Casamigos британської компанії Diageo за 1 мільярд доларів. Марка текіли була заснована чотири роки тому трьома друзями: чоловіком Сінді Кроуфорд Ренді Гербером, девелопером Майком Мелдманом і Джорджем Клуні, який підтвердив днями, що угода узгоджена.
"Якби ви запитали чотири роки тому, чи є у нас компанія з мільярдним доходом, то ми б відповіли негативно. Це відображає віру Diageo в нашу компанію і нашу віру в Diageo. Однак ми не йдемо: все ще будемо частиною Casamigos, починаючи з порції сьогодні ввечері ", - сказав Клуні.
"Моя дружина говорить, що я не можу назвати дітей Каса і Амігос. Це єдине, що мені не дозволено робити", - іронічно заявив Джордж Клуні, який в підсумку назвав свого сина Олександром, а дочка Еллою.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Амаль Клуні народжувала в королівському пологовому будинку
Останні кілька місяців назва текіли Casamigos часто з'являлося в Instagram-щоденниках Сінді Кроуфорд і Ренді Гербера. Назва бренду навіть виявилося предметом жартів зв'язку з новиною про те, що Джордж і Амаль Клуні стануть батьками двійнят. У березні американська супермодель розсекретила стать дітей зоряної пари, опублікувавши фото дитячого одягу з символікою компанії.
Коментарі