За останні шість місяців українці стали частіше шукати в мережі квартири та будинки, а також вже звичні побутову техніку та одяг. Про це свідчить статистика пошукових запитів користувачів на одному з найбільших сервісів онлайн-оголошень OLX.
Згідно з даними аналітиків, найбільше українцям знову потрібні велосипеди - їх з січня по липень шукали 550 667 разів. До речі, саме двоколісний друг з 2014 року є беззмінним лідером і не залишає перших позицій рейтингу. Також, як показує статистика, все більше українців цікавляться придбанням житла та його облаштуванням.
"У рейтингу "квартира" за рік перескочила з 10-го на 3-тє місце, а "будинок" вперше потрапив в десятку лідерів. Вперше там же виявився і "холодильник". А запит "диван" обігнав бюджетний "планшет Jeka JK" і "мотоблок", перемістившись на другу позицію", - кажуть аналітики сервісу.
За даними компанії EVO, за перші півроку 2018-го на її онлайн-маркетах Prom.ua, Bigl.ua, Shafa.ua, Crafta.ua українці витратили 10 млрд грн. Відповідно зросла і кількість покупок: за перші 6 місяців українці зробили 11,2 млн замовлень, що на 47% більше, ніж роком раніше.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Купуємо українське: експерт про зростання попиту на одяг вітчизняного виробництва
Що стосується трендів, то аналітики маркетів відзначають зростання попиту на товари щоденного споживання (одяг і взуття, техніка і електроніка, косметика), вибір хендмейд як подарунків і зростання масштабів усвідомленого споживання (продаж і купівля старих речей).
Найчастіше за знижками продають засоби жіночої гігієни та зубні щітки – 75% і 64% відповідно. За меншою ціною пропонують купити підгузники, бритви, засоби для прання, шампуні і зубні пасти. Такі дані дослідження Nielsen Promo Pressure.
Коментарі