Ексклюзиви
субота, 30 березня 2013 06:25

Власники мікроавтобусів у снігопад заробили по 9 тис. грн

Власники мікроавтобусів у снігопад заробили по 9 тис. грн
Фото: volynpost.com

Минулого тижня на столичні автошляхи випало понад 40 млн тонн снігу, більшість доріг і машин замело. Через це був паралізований міський та міжміський транспорт. Виріс попит на низку послуг і люди, що їх надають заробили за кілька днів стільки, скільки не мають за тиждень.

На третину більше ніж зазвичай заробили через негоду собачі няні. Вони за годину вигулу стали брати 70 грн замість 50.

"Особливо у виграші були ті мої колеги, які живуть на Печерську, Подолі, Русанівці та в районі Шулявки. У цих районах найвищий попит на вигул собак, - розповідає Ірина Савостіна, вона займається вигулом собак. - До мене, наприклад, на вихідних телефонували троє клієнтів із Русанівки. Але я відмовилася, бо живу на Червонозоряному бульварі й до метро мені далеко йти. А маршрутки не ходили".

Няні собак заробили за три дні негоди 600-700 гривень, за звичайні вихідні отримують 350-450 грн.

"Знайома живе на Печерську, то до неї кожні дві години телефонували клієнти. Вони надивилися новин та злякалися виходити на двір. А знайома не боялася, заробила за вихідні 700 гривень, вигуляла 10 собак".

Через чистку столичних доріг від снігу до Києва заборонили в'їжджати автобусам, фурам і вантажівкам. Пропускали лише невеликі мікроавтобуси та легковики. Більшість маршрутів із міст за 100-400 км до столиці скасували. Цим скористалися власники машин та мікроавтобусів. Вони перевозили пасажирів у Київ дорожче за офіційних перевізників удвічі.

"Із нас взяли 100 гривень. Хоч інші платили по 150-200, - розповідає киянка Наталія Рудакова, вона їхала у неділю із Черкас у Київ попутним 7-місним "фольксвагеном". - Прийшли на зупинку біля бул. Дружби Народів, а там одні приватники. Ми першими заскочили у "фольксваген". Водій сказав, що за "сотню" довезе. Шофер машини поряд брав із своїх пасажирів 150 гривень. Наш побачив, що здешевив, із наступних людей просив по 120".

Проїзд із Черкас у Київ на автобусах офіційного перевізника коштує 70 грн.

Столичні таксисти брали за проїзд потрійний тариф, а попит на перевезення все одно був. За проїзд від Центрального вокзалу до Майдану Незалежності брали по 250-300 грн. У хорошу погоду за цю відстань беруть 40-70 грн.

"Звичайно, вести автомобіль у завірюху складніше. І ризик більший. Проте ціни вихідних були аж надто спекулятивними, - каже Олег Радуцький із Асоціації таксистів України. -  Один мій знайомий спокусився, поїхав на виклики у суботу. А дорога сіллю не посипана — то влетів у кучугуру й зламав на своєму "Кіа Сіід" бампер. Щонайменше у дві тисячі гривень ремонт йому обійдеться. А заробив він за ці дні 2200 гривень."

Таксисти, що працювали протягом суботи, неділі, понеділка по 18 годин на добу, заробили 6-7 тис. грн.

"Але й бензину вони витратили  більше ніж у звичайну погоду. Бо часто буксували та потрапляли у затори. Найбільше замовлень обслужили таксисти на машинах із високим кліренсом".

Вперше у Києві звільнилася ніша маршрутних таксі і власники мікроавтобусів їх замінили, брали за проїзд від 10 до 20 грн.

"Власники мікроавтобусів підпрацьовували й на перевезеннях харчів. Деякі невеликі магазинчики наймали власників мікроавтобусів, щоб ті змоталися на хлібокомбінат й купили хліба. Чув, що деякі кияни на мікроавтобусах за вихідні заробили по 7-9 тисяч гривень".

Зараз ви читаєте новину «Власники мікроавтобусів у снігопад заробили по 9 тис. грн». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

7

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути