З липня 2016 по липень 2017 року українці збільшили споживання відеотрафіку та зменшили споживання соцмереж.
Такі результати дослідження компанії Ericsson, повідомляє Liga.net
Українці при виборі мобільного оператора керуються якістю інтернету, йдеться у дослідженні. Серед інших вирішальних факторів - якість голосу, підтримка клієнтів та цінова політика оператора.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Що дозволено українцям в інтернеті, а що - ні
До прикладу, поляки більше уваги приділяють персоналізації пропозицій та першим враженням від взаємодії з оператором.
Компанія Ericsson прогнозує, що до 2023 року в мережах зв'язку п'ятого покоління (5G) зареєструють 1 млрд підключень. Мережа 5G буде доступною для 20% світового населення.
82% українців розважаються в інтернеті. 74% - шукають інформацію, 27% - допомагають, а 22% - розміщують контент. Такі дані дослідження компанії KANTAR TNS. Найпопулярніші онлайн-активності: пошукові системи (91%), соціальні мережі (83%) і перегляд відео онлайн (84%).
Коментарі