Більшість киян відзначає, що останніми роками громадський транспорт працює краще. Про це свідчать результати вуличного опитування, проведеного спеціалістами Інституту медіа-моделювання та політико-економічного аналізу "Перспектива".
Так, 32% опитаних жителів столиці відзначили, що громадський транспорт в останні два роки став працювати "однозначно краще". Ще 38% вважають, що громадський транспорт став працювати "краще". 20% опитаних зазначили, що змін у роботі громадського транспорту (як у кращий, так і в гірший бік) вони не помітили. 8% киян вважають, що в останні два роки громадський транспорт став працювати гірше, і лише 2% опитаних відзначили, що він працює "значно гірше".
При цьому 68% киян зазначили, що позитивні зміни стосуються комунального громадського транспорту (комунальні автобуси, тролейбуси, трамваї, метрополітен і міська електричка). 2% опитаних вважають, що краще став працювати приватний громадський транспорт (маршрутне таксі). З опитаних, які вважають, що громадський транспорт став працювати однозначно гірше або гірше, всі відносять погіршення роботи громадського транспорту на рахунок приватних перевізників.
"Те, що комунальний громадський транспорт виграє в симпатіях киян, не дивно. Закупивши нові автобуси, тролейбуси і трамваї, а також не дозволивши підвищувати тарифи на проїзд, Попов зробив комунальний транспорт більш ніж конкурентоспроможним. Раніше приватні перевізники вигравали у міста за рахунок насичення маршрутів транспортом – це було єдина, але дуже серйозна перевага. Тепер цієї переваги немає, а за комфортом і тарифами комунальний транспорт на голову вище за приватний", – прокоментував результати опитування керівник Інституту Євген Черненко.
За його словами, значний внесок у поліпшення роботи міського транспорту вніс запуск Поповим міської електрички, а також високі темпи будівництва метрополітену в напрямку Теремків.
Коментарі
8