У вагонах метро за три тижні зрізали більшість ручок із вмонтованими банками з-під "Пепсі-коли". Із 6740 ручок зникли 4000. Про це "ГПУ" повідомила прес-секретар метрополітену Надія Шумак.
— Нашим пасажирам так сподобалася реклама "Пепсі-коли" у вагонах метро, що вони постійно її зрізають. Замовники реклами обурені таким вандалізмом. На місці зрізаних рекламісти вивішують нові, — розповідає Шумак. Вона припускає, що пасажири використовують їх як сувеніри.
Подібні до пивної кружки прозорі пластмасові поручні з"явилися в метро наприкінці червня. Усередині них рекламісти розмістили півлітрову жерстяну банку з-під "Пепсі-коли". Це муляж, напою в ній немає.
— Є й плюси того, що зривають поручні з "Пепсі". Люди приносять їх додому, показують друзям. Таким чином популяризують цей продукт, — каже "ГПУ" директор Асоціації зовнішньої реклами України Роман Паламарчук, 24 роки.
Коментарі