Кримський міст може не витримати пуску поїздів через перенавантаження на ґрунт.
Про це розповів автор двох українських проектів Кримського мосту, інженер і мостобудівник Георгій Росновський, пише OBOZREVATEL.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
За його словами схема мосту невдала, вона не враховує багатьох чинників і деяких законів фізики.
"Там дійсно геологічні умови дуже погані. Міцні ґрунти там знаходяться дуже глибоко, а палі потрібно забивати ще глибше, щоб вони могли вистояти. Плюс там дуже багато грязьових вулканів, що дуже погано впливає на опори. І сама схема мосту дуже невдала, він дуже низький і маленькі прольоти між опорами, що дуже погано в умовах проходу льоду, який буде поступово бити і розгойдувати опори", - каже він.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Розповіли, як пришвидшити деокупацію Криму
Він розповів, що від нахилу мосту поїзди почнуть сходити з рейок, а до цього призведе навантаження після пуску пасажирських і товарних потягів.
"Максимальні навантаження лімітовані будівельними нормами при проектуванні залізничних мостів. Але і ці норми зараз часто неграмотно складаються. Рух — це вібрація, не тільки рух води або льоду, присадки опор і геологія, але і зовнішня вібрація від навантаження, це все впливає на безпеку", - заявив інженер.
Найпомітнішим явищем у діяльності російської влади на анексованому півострові кримчани називають засилля "переселенців" із Росії.
Коментарі