Playboy пережив свій розквіт в 1970-і роки, коли цей глянсовий журнал з напіводягненими дівчатками і емблемою з кроликом на обкладинці читав кожен четвертий студент університету. Але розвиток Інтернету, а з ним і вільний доступ до еротики, позначився на продажах журналу.
Playboy - все ще бестселер серед чоловічих журналів в Америці, але його продажі впали від семи мільйонів екземплярів в 1972 році до приблизно трьох мільйонів сьогодні.
На початку травня компанія оголосила, що зазнала втрат в 13,7 мільйонів доларів протягом перших трьох місяців року в порівнянні з 4,1 мільйона в той же період минулого року.
Як і багато інших компаній, що загрузли в кризі, Playboy ввів жорсткий режим зниження витрат і, як повідомляють, звільнив 25% службовців в Лос-Анджелесі та Нью-Йорку.
Щоправда, як пише газета, 83-річний Хефнер цілком міг прожити залишок днів в багатстві, і не продаючи Playboy. New York Post цитує одного зі знайомих магната: "Він швидше візьме Playboy з собою в могилу, аніж продасть".
Хефнер все ще управляє 70% компаній, але його дочка Крісті покинула пост головного виконавчого директора, глави компанії і члена ради директорів, повідомляє NEWSru.com.
Коментарі