47-річний Сергій Гончаренко з Вінниці має два евакуатори. На кожній машині заробляє близько 1 тис. грн за день.
—?Часто викликають із навколишніх сіл, що за 25-30 кілометрів від Вінниці, — каже Сергій Петрович. — Люди купували будинки й машини, але в техніці розбираються погано. Сьогодні з міста Гнівань зранку забирав дві — стали серед дороги і не заводилися.
Гончаренко пояснює, за день машина їде на три-п'ять викликів. Для жителів міста один обходиться у 200 грн, для сіл — у 350. Для роботи придбав уживаний автомобіль "пежо" за 61 тис. грн та автоматичну лебідку.
—?Найчастіше на евакуаторі ламається лебідка та рветься трос, — пояснює. — Трос міняю кожні півроку, а це 500-1000 гривень. Машина в мене окупилася за шість місяців. Нам стало добре жити, відколи з'явилися китайські автомобілі. Часто їздимо забирати "чері", "джагі" та "амулети". Їх ніхто не вміє ремонтувати, тому власники їдуть лише на централізовані СТО. Рідше забираю вітчизняні "лади". Майже ніколи не забираємо "жигулів" із карбюраторними двигунами. Там кожен водій уміє його ремонтувати. Найбільше замовлень весною та на початку осені, коли починаються перші приморозки. Був випадок, що у власника джипа замість тосолу залита вода. Водій поїхав без охолодження, двигун згорів. Нещодавно забирав машину, якою чоловік наїздив 150 тисяч кілометрів. Коли завантажили на евакуатор, із подивом від мене дізнався, що там треба було міняти масло й фільтри.
На іншому вантажному автомобілі їздить водій. Щомісяця за роботу Сергій платить йому 3,2 тис. грн.
—?Недавно поставив у машині маячок, за яким можу бачити, де перебуває машина. Водії часто обманюють і евакуатором їздять по справах, — додає Гончаренко. — Двічі ловив свого — був у селі за картоплею та забирав жінку з роботи. За порушення штрафую. Забираю від зарплати по 200 гривень.
Коментарі