Ексклюзиви
четвер, 13 грудня 2012 13:36

Супермаркет у Вінниці відмовляється відшкодувати вкрадені речі клієнта

Супермаркет у Вінниці відмовляється відшкодувати вкрадені речі клієнта
Хлопець вимагає компенсації за речі, проте дирекція магазину своєї вини у цьому не вбачає. Фото Тамари Тисячної

Вінничанина Василя Кобильченка місяць тому пограбували у супермаркеті електроніки Ельдорадо. Вкрали пакет із зимовими речами, які він купив перед тим, як зайти до магазину.

Хлопець вимагає компенсації за речі, проте дирекція магазину своєї вини у цьому не вбачає.

"11 листопада на нашому центральному ринку я купив зимову куртку і три теплі кофти, - розповідає хлопець. – До магазину зайшов за цифровим приймачем Т2. Із собою мав два пакети – один великий із речами і другий зі всяким дріб'язком. Залишив їх у різних кабінках, взяв ключі від них і пішов у зал. Був там не довго – хвилин 15. Бо кілька днів перед тим заходив до магазину прицінитися і вже знав, де лежить цей приймач. Коли вийшов до кабінок, бачу, восьма, де лежав великий пакет, відкрита, а речей немає. Я почав питати в охорони, а вони кажуть, що тільки-но змінились і нічого не бачили. І взагалі не зобов'язані слідкувати за речами. Намагалися заспокоїти, що інколи покупці плутають кабінки і забирають не свої речі, а тоді приносять. Але як можна було сплутати кабінки, якщо дверцята у них скляні – там все видно. То були мої єдині зимові нові речі. Планував ходити у них на роботу. Але змушений був ходити вже у тому, що було, то застудився. Я працював пакувальником у цеху новорічних подарунків на фабриці "Рошен". Це сезонна робота, коли вона закінчується, треба подати заяву на перевід на основну роботу. Але через тяганину із крадіжкою, заяви подати не встиг. Тепер сиджу без роботи і без одежі".

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Львівські школярі обікрали продуктовий магазин на 10 тисяч гривень

Дирекція магазину на претензію Василя прислала відповідь, що відповідальності за вкрадені речі не несе. Від коментарів утрималась.

"У своїй претензії я посилався на ст.. 937 Цивільного кодексу, де ідеться про те, що річ прийнята на зберігання, якщо людині видається номерний жетон. І в разі втрати речей зберігач, тобто магазин, несе за це повну відповідальність. Вони ж мені прислали відповідь із посиланням на цю ж статтю і запевненням, що жетон мені не видавався. Але як не видавався, якщо у них ключі із номерками", - обурився хлопець.

Вінницький юрист Юрій Шевчук радить звертатися у міліцію та прокуратуру.

"До міліції слід писати заяву одразу, коли виявили пропажу речей у супермаркеті. Факт крадіжки необхідно зафіксувати письмовим актом із залученням інших покупців, як свідків. Якщо адміністрація магазину не іде на зустріч, ідіть і подавайте заяву у прокуратуру. Чи можливо виграти справу у суді? П'ятдесят на п'ятдесят — можете виграти, а можете і ні. Але добиватися свого обов'язково треба. Згідно закону, магазин несе відповідальність за втрачені речі клієнта і зобов'язаний відшкодувати їхню вартість", - сказав юрист.

Зараз ви читаєте новину «Супермаркет у Вінниці відмовляється відшкодувати вкрадені речі клієнта». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

1

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути