Одеський авіаційний завод розробив новий легкий одномоторний літак Y1 "Дельфін".
"Дельфін" призначений для підготовки льотчиків, повідомляє прес-служба Укроборонпрому.
Легкість управління і гнучкість застосування цього літака дозволяє використовувати його, як перший рядок у навчанні льотчиків. Також, як патрульний літак для моніторингу прикордонних зон або лісових пожеж, а також, як акробатичний або легкий пасажирських літак.
Для більшої безпеки на літаку встановлена спеціальна система порятунку, коли, в разі нештатної ситуації весь літак з пілотами і пасажирами спускається на парашуті. Завдяки цьому рішенню стає можливим врятувати не тільки людські життя, а й сам літак.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Український пілот вдруге переміг на міжнародному авіашоу - фото
Оснащений двигуном від французької компанії Societe de Motorisations Aeronautiques, яка входить в масштабного авіа-конгломерату Safran SA, що виробляє двигуни і авіоніку для літаків Boeing і Airbus. Цей двигун здатний розганяти літак до 385 км/год і забезпечує безпосадочний політ на відстань до 1320 км.
Літак може оснащуватися бортовим обладнанням, як на базі традиційних аналогових приладів, так і сучасними цифровим, яке отримало назву "скляна кабіна" і використовується в більшості сучасних літаків, в тому числі в Ан-148/158/178 і Ан-132D.
"Дельфін" вже пройшов всі необхідні випробування і сертифікований для польотів. Зараз фахівці заводу продовжують роботу над створенням спеціалізованих версій літака.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: "Антонов" планує випустити 70 літаків
Ан-132Д - перший український літак без російських деталей. На роботу над літаком пішло 2 роки. ДП "Антонов" підписав угоди з Саудівською Аравією щодо постачання літаків з 2017 року. Може розвивати крейсерську швидкість 500 км/год і максимальну висоту крейсерського польоту 9 км. Вантажопідйомність - 9,2 т, довжина - 24,5 м, висота - 8,8 м, розмах крил - 29,2 м.
Коментарі
4