четвер, 21 грудня 2017 07:25

З'ясували, хто більше витрачає на мобільні ігри

З'ясували, хто більше витрачає на мобільні ігри
Жінки витрачають на мобільні ігри більше чоловіків Фото: gmbox

Мобільний ринок багато чим зобов'язаний жінкам, з'ясувала аналітична компанія DeltaDNA.

34% жінок серед користувачів ОС Android надають перевагу преміальним девайсам, вартість яких перевищує $300. У чоловіків цей показник становить 27%. Що стосується мобільної операційної системи iOS, то 21% жінок, що використовують цю ОС, володіють iPhone. Серед чоловіків частка не перевищує 15%.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Дослідники: Facebook завдає шкоди

За інформацією DeltaDNA, гроші витрачають 4,5% жінок і 3,3% чоловіків. В результаті жінки витрачають в середньому по $1,57 проти $1,09 у чоловіків. Згідно з цими підрахунками, жінки "цінніше" для мобільних розробників на 44%.

Аналітики дійшли до висновку, що жінки більше захоплюються головоломками і іграми в стилі казино. Більш індиферентно вони відносяться до стратегій і бойовиків.

Ігри - другий за популярністю тип мобільних додатків серед усіх демографічних груп. Поступаються вони лише месенджерам і соціальним мережам. В середньому гри на смартфонах і планшетах запускають приблизно 152 рази в місяць. Люди проводять в них 14 год і 42 хв за цей період. У соціальних мережах на мобільних телефонах люди проводять 22 год і 35 хв кожен місяць, а кількість таких сесій досягає аж 685.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Facebook новий вірус: як не інфікуватися

Вплив Facebook на психіку залежить від того, у яких цілях використовують соціальну мережу. В експерименті компанії взяли участь американські студенти Мічиганського університету.

Зараз ви читаєте новину «З'ясували, хто більше витрачає на мобільні ігри». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути