Мобільний ринок багато чим зобов'язаний жінкам, з'ясувала аналітична компанія DeltaDNA.
34% жінок серед користувачів ОС Android надають перевагу преміальним девайсам, вартість яких перевищує $300. У чоловіків цей показник становить 27%. Що стосується мобільної операційної системи iOS, то 21% жінок, що використовують цю ОС, володіють iPhone. Серед чоловіків частка не перевищує 15%.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Дослідники: Facebook завдає шкоди
За інформацією DeltaDNA, гроші витрачають 4,5% жінок і 3,3% чоловіків. В результаті жінки витрачають в середньому по $1,57 проти $1,09 у чоловіків. Згідно з цими підрахунками, жінки "цінніше" для мобільних розробників на 44%.
Аналітики дійшли до висновку, що жінки більше захоплюються головоломками і іграми в стилі казино. Більш індиферентно вони відносяться до стратегій і бойовиків.
Ігри - другий за популярністю тип мобільних додатків серед усіх демографічних груп. Поступаються вони лише месенджерам і соціальним мережам. В середньому гри на смартфонах і планшетах запускають приблизно 152 рази в місяць. Люди проводять в них 14 год і 42 хв за цей період. У соціальних мережах на мобільних телефонах люди проводять 22 год і 35 хв кожен місяць, а кількість таких сесій досягає аж 685.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: У Facebook новий вірус: як не інфікуватися
Вплив Facebook на психіку залежить від того, у яких цілях використовують соціальну мережу. В експерименті компанії взяли участь американські студенти Мічиганського університету.
Коментарі