Ексклюзиви
вівторок, 09 листопада 2010 05:03

На логотипі до Євро зобразили соняшник

 

4 листопада презентували національний логотип України до Євро-2012. На синьому тлі зображена квітка соняшника та слово "Ukraїne" — з літерою "ї".

Автор роботи — дизайнер Андрій Крисенко. Його проект став найкращим із-поміж 300, представлених на конкурс.

На створення логотипу та презентаційного ролика про нашу країну з Держбюджету витратили 4 млн грн. Відеоролик покажуть по європейських каналах. Логотип використовуватимуть на друкованій та сувенірній продукції. Будь-який український підприємець може безкоштовно друкувати його на сувенірах.

— Це подарунок малому бізнесу, — каже віце-прем'єр-міністр Борис Колесніков.

Соняшник, на думку авторів, — один з улюблених українських образів. Означає сповнену тепла, любові та привітності Україну, де кожен гість почуватиметься бажаним.

— Квітка соняшника символізує добробут, — каже столичний біоенергетик Мирослав Олійник, 44 роки. — Але соняшник на сірому чи темно-синьому тлі — розруха та невпевненість. Соняшник ніколи не був символом України. Він більше асоціюється з Росією, Білоруссю. Дивно, що організатори обрали його, а не наші народні рослинні символи — калину, барвінок, чорнобривці. Ці символи забезпечили б нам успіх. Від соняшника чекати захисту та успіху марно. Ця рослина повертається за сонцем. Може пощастити тим, хто вже перемагав на єврокубку, або учасникам із теплих країн.

— Логотип дуже простий, — вважає київська дизайнерка Віра Копилова, 27 років. — Не вирізняється нічим, не впадає в очі. Схоже на скривлене дитяче личко. Як на мене, треба було шукати щось удаліше.

33-річна Тетяна Тимошенко, заступник голови правління Комітету громадського контролю Євро-12, не знала про конкурс на найкращий логотип:

— Якщо я — людина, котра опікується підготовкою до Євро-2012, не помітила цього конкурсу, то що казати про студента чи школяра сільської школи. Вони могли б допомогти у створенні логотипу чи презентації завдяки своєму таланту й майстерності. Усе, що стосується національних проектів, повинно проводитися за участю громадськості. А все, що робиться за спинами, мені здається щонайменше несправедливим.

Зараз ви читаєте новину «На логотипі до Євро зобразили соняшник». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

1

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути