Ексклюзиви
вівторок, 29 травня 2012 07:00

Швидкісний потяг "Хюндай" із Києва до Львова доїхав за чотири години 45 хвилин

Автор: фото: Євген БОРІСОВ
  Бармен Ілля Колесніков розповідає в четвер журналісту про розцінки на бутерброди, салати та напої в міні-кафе в одному з вагонів потяга ”Хюндай”
Бармен Ілля Колесніков розповідає в четвер журналісту про розцінки на бутерброди, салати та напої в міні-кафе в одному з вагонів потяга ”Хюндай”

У п'ятницю 25 травня о 10.35 на першій колії столичного залізничного вокзалу заходять люди в новий корейський швидкісний електропотяг "Хюндай". Це пілотний рейс. Ним їдуть журналісти, студенти-залізничники. Від неділі такі потяги курсуватимуть щодня до Львова та Харкова, а на початку червня планують пустити до Донецька.

Кабіна експреса має плавні обриси. Над вікном машиніста на електронному табло написано "Київ — Львів".

У вагоні другого класу біля дверей стоїть стюард у бордовому жилеті з бейджиком на шиї та планшетом у руках. Замість звично тісного і вузького тамбура, опиняюся у просторій веранді вагона, де може вміститися з десяток людей. Прозорі двері у салон відчиняю дотиком пальця до сенсорної кнопки. Після того, як проходить натовп, вони зачиняються автоматично.

Праворуч від входу у салон розташована прозора шафка для великих валіз. Стіни й стеля світло-сірого кольору. З одного боку встановлені по три темно-синіх крісла, з іншого — по два. Під стелею на всю довжину вагона прикріплена полиця для невеликих сумок.

Сідаю на одне з трьох крісел із високою спинкою. На вікні — жалюзі. Підлокітники доводиться ділити із сусідами. Через кожен ряд у стінці є по дві розетки. Між вікнами вбудовані вішалки для верхнього одягу. Кожен пасажир має перед собою висувні підставки для стаканчиків, підніжку, поличку для газет і столик.

Потяг плавно рушає. За кілька секунд розганяється до 60 км/год.

Угорі до стелі прикріплені телевізори. На екрані показують швидкість, з якою рухається потяг, температуру в салоні, поточний час та час прибуття на станцію.

Іду в розміщений посередині потяга міні-бар замовити чай.

— Акуратней надо быть, оно же гарячее, — високий чоловік свариться з працівницею бару. — И футболку испортили. В чём ехать буду?

Потяг їде плавніше за звичайні, але інколи різко хитається. В один із таких моментів клієнта в барі облили кавою.

Чай коштує 6 грн. Найдешевший бутерброд із сиром — 15, порція салату олів'є — 17, тістечка — від 10 грн.

У кожному вагоні по два туалети. Там тісно, товстунам розвернутися буде складно. У стіні — паперові гігієнічні підкладки на сидіння унітазу. В умивальнику є краник для рідкого мила. Вода вмикається кнопкою. Під дзеркалом — сушка для рук, але вона не спрацьовує. Синя кнопка для спуску води розташована спереду праворуч на рівні грудей, якщо сидіти на унітазі.

— Я шукав педаль, або звичайну кнопку, як у "Макдональдзі", а її так делікатно пристосували в неочікуваному місці, — усміхається 19-річний Володимир Чалик.

За 2 год. пробую опустити крісло. Сидіння їде вперед, спинка трохи нахиляється.

На екрані висвічується температура: у салоні +22°С. Працює клімат контроль. Швидкість 162 км/год. У містах поїзд скидає швидкість до 60-80 км/год. Ще за годину підіймаю всі підлокітники, кладу рюкзак замість подушки, влаштовую ліжко.

До Львова доїжджаємо за 4 год 45 хв. Звичайний нічний поїзд Київ — Львів №92 цю відстань долає за 12,5 год.

Зараз ви читаєте новину «Швидкісний потяг "Хюндай" із Києва до Львова доїхав за чотири години 45 хвилин». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

5

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути