Щороку в Райгороді стається одна-дві аварії зі смертями.
— Дорога вузька, однобічна і сильно завантажена транспортом. Раніше в нас стояло ДАІ в центрі, то машини їхали селом помаленько. А зараз не стоїть, і автівки їдуть по 120 кілометрів, тільки вітер свище, — каже сільський голова 56-річний Віталій Олійник. — Щоб уникнути аварій треба розширяти дорогу. Встелити хороший асфальт. У 2000-х казали, що є проект, аби перенести трасу в об'їзд села, це було б дуже правильно, але грошей на будівництво об'їзної нема. Просили в начальства області зробити лежачих поліцейських перед школою. Сказали, шо не можна бо тут важлива і дальня траса проходить, а з тими поліцейськими треба тормозити вночі.
Віталій Олійник працював лікарем 30 років. На аварії, що стаються в селі, виїжджає особисто.
— Місцеві дзвонять у ДАІ, а ті вже на "скору". Мені диспетчер звідти повідомляє треба моя присутність чи ні. Як сам бачу аварію обов'язково стаю або місцеві дзвонять. Восени біля сусіднього села Червоне машина впала в кювет. Я саме їхав на свому авто. Дощ був, слизько, водій не справився з керуванням. Живий лишився, доки приїхала "швидка" зупинили йому кровотечу. Найстрашніша аварія сталася, коли розбилися віруючі. 10 трупів зразу, то було жахливо. Змінити назву села ніколи не планував. Це складна процедура, та й не змінить це нічого.
2 пам'ятники загиблим в аваріях людям зареєстровано в селі. Один із них двом загиблим мотоциклістам, другий водію, який розбився легковиком. Щоб установити пам'ятник треба написати заяву з проханням до сільської ради, в якій обов'язково пояснити для чого той пам'ятник потрібен.
Коментарі