Facebook і Twitter мають уважніше вивчати досвід Києва в боротьбі з російською дезінформацією та пропагандою.
На цьому наголосив колишній високопосадовець міністерства оборони США Майкл Карпентер, передає "Голос Америки".
"Вважаю, досвід усіх сусідніх з Росією країн відкинутий. Переважно тому, що він не був добре відомий. Технологічні компанії живуть у своєму герметичному світі і не бачать, що відбувається в Україні. Вони про це не думають. І коли Марк Цукерберґ відкидає факт, що Росія могла втрутитися в наші вибори - це наївно і навіть небезпечно. Це хибне твердження, яке захищає їхні прибутки. Тому що боротьба з пропагандою коштує грошей", - зазначив Карпентер.
Він порадив компаніям звернутися до проблеми ботів та фальшивих акаунтів, знайти краще технологічне рішення, звертати більше уваги на висловлювання, які сіють розбрат, відслідковувати, звідки вони походять і чи задіяне тут фінансування іноземних держав.
"Їм (компаніям. - Gazeta.ua) треба поставитися до цього серйозно, розробити алгоритми, а також витратити гроші на людські ресурси. Зрештою, має бути людина, яка дивитиметься на те, як інформація розповсюджується, і вживати заходів, аби викорчувати усі фальшиві акаунти. Все це коштує грошей. Якщо Конгрес і суспільство залишатимуться сфокусованими на цьому питанні, компанії почнуть ставитися до цього серйозно", - переконаний Карпентер.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Уряди 29 країн маніпулюють громадянами через соцмережі
Міністри оборони Швеції Петер Хультквіст і Данії Йорт Фредерікс заявили про необхідність протистояння пропаганді та кібератакам РФ.
Коментарі
1