Ексклюзиви
понеділок, 16 січня 2017 11:37

Спортивна керованість і яскравий дизайн - тест-драйв Nissan Juke
24

Фото: Володимир Мукан

Торік почали продавати рейстайлінгову версію японського кросовера Nissan Juke. Він коштує від 372 470 грн. У найдешевшій комплектації машину пропонують із переднім приводом і атмосферним 1,6-літровим силовим агрегатом на 94 к. с.

Nissan Juke - це один із найбільш неординарних позашляховиків на нашому ринку. Його дизайн помітно вирізняється серед інших машин класу малих кросоверів. Дивлячись на лицеву частину автомобіля, складно одразу виявити, де у нього основні фари. В очі одразу впадає блок із поворотниками й ходовими вогнями. А потім вже – основна оптика. Збоку форма кузова нагадує не класичний кросовер, а дводверний хетчбек. Адже ручки задніх дверей тут замасковані.

Автор: Володимир Мукан
 

Через нетипову зовнішність назва моделі у більшості асоціюється із жуком. Однак виробники заклали в це зовсім інший зміст.

"Juke – це прийом виштовхування плечем в американському футболі. Цією моделлю Nissan кинув виклик своїм конкурентам, виштовхуючи їх із лідерів продажів," — пояснює Gazeta.ua Володимир Іванов із компанії Nissan. Він веде до жовтого автомобіля із повним приводом,1,6-літровим турбованим двигуном на 190 к.с. та варіатором. Це Juke у повній комплектації вартістю 763 930 грн. Його й беремо на тест-драйв.

Автор: Володимир Мукан
 

Знайомство

Зовнішність моделі після 2011 року, коли її почали випускати, суттєво не змінилася. Дизайн Juke став більш виразним і сучаснішим. Автомобіль отримав змінену форму фар, інше скло й ксенон. Верхні фари також мають іншу форму. Їх почали оснащувати світлодіодними ходовими вогнями. У передньому бампері машини змінили нижню частину, її позбавили масивних круглих повітрозабірників.

ДИВІТЬСЯ ВІДЕО: Тест-драйв NISSAN SENTRA (2016)

Новий Juke оснастили такими самими бічними дзеркалами, як у вищого за класом Nissan Qashqai. Вони більші, мають повторювачі поворотів й краще захоплюють простір у мертвій зоні видимості. У нашій версії у нижній частині люстерок вбудовані камери кругового огляду. Ще одну пару камер встановили в передній емблемі машини та над заднім номерним знаком.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Хороша керованість і багата комплектація - тест-драйв нового Nissan Qashqai

Ліхтарі Juke також змінили. Відтепер їх оснащують світлодіодами. Завдяки цьому стоп-сигнал і габаритне світло стало яскравішим. Та й лампочки не прийдеться міняти, бо світлодіоди не перегоряють.

Головною родзинкою новинки стало те, що машина відтепер персоналізована. Купуючи її в топових комплектаціях, можна замовити оздоблення фар улюбленого кольору. А також обрати бажане забарвлення бампера, дверних ручок, молдингів. Так на смак покупця пропонують різноманітні вставки в салоні й навіть прострочку на сидіннях і козирку панелі приладів. Виробник пропонує 10 кольорів оновленого Juke на вибір та чотири кольори колісних дисків.

Автор: Володимир Мукан
 

Оглядаємо салон

Дизайн салону автомобіля став більш виразним за рахунок вставок кольору кузова. У нашій версії кросовера тунель трансмісії, оздоблення навколо дефлекторів повітря торпеди й накладки на картах дверей жовті. Такого ж кольору прострочка на шкіряній оббивці сидінь.

Загалом салон автомобіля має спортивний стиль. Кермо - триспициве, невеликого розміру, як в ралійних машинах. Сидіння мають непогану бічну підтримку. А дизайн торпеди зовсім не подібний на стиль вищих за класом позашляховиків Nissan Qashqai чи X-Trail. Вона виконана із жорсткого пластика, над тахометром і спідометром – м'який козирьок, обтягнутий шкірою. По центру торпеди 5,8-дюймовий сенсорний монітор багатофункціональної мультимедійної системи NISSAN CONNECT. На нього виводяться карти навігатора, дані приймача, програвача та зображення із зовнішніх камер. З цією системою можна синхронізувати будь-який мобільний телефон через блютуз, є можливість відтворювати музику через USB-вхід або гніздо AUX. Не зважаючи на те, що Juke є кросовером найменшого класу серед інших позашляховиків Nissan, його обладнали такою самою системою кругового огляду, як у "Інфініті" - на нього виводяться проблемні зони при паркуванні, авто також видно з гори. Це дозволяє схематично зрозуміти, де перешкоди.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Великий салон і мала витрата палива — тест-драйв Nissan Sentra

Неординарність автомобіля видає не лише дизайн, а й використання оригінальних технічних рішень. Наприклад, під мультимедійною системою – невеликий екран системи динамічної зміни налаштувань із двома круглими ручками з обох боків. Ця система дозволяє міняти налаштування клімат-контролю та режиму керування автомобілем - перемикати на звичайний, спортивний чи економний.

Автор: Володимир Мукан
 

Бардачок автомобіля не великий, а гігантський. Туди без проблем може влізти ціла пачка паперу А4. У кришці бардачка - відділення для окуляр. Це не найзручніше місце для них. Наприклад, краще б для цього відвели місце над водійськими дверима, як у "Шевроле Лачетті" чи над дзеркалом заднього огляду, як у "Хюндай Туксон". Натомість між торпедою і тунелем трансмісії розмітили дуже зручну поличку для телефона. Вона прогумована й має борти. Завдяки цьому навіть у найкрутіших поворотах телефон не падає на підлогу. І місце її розташування із вулиці непомітне, тому забутий у салоні телефон точно не привабить крадіїв.

Автор: Володимир Мукан
 

Ззаду місця в автомобілі небагато. Високим людям із зростом понад 190 сантиметрів може бути тісно у довгих поїздках. Також не надто зручно високим людям виходити із задніх місць – проєм у нижній частині дверей невеликий. Однак при таких компактних розмірах простір на задньому дивані організували більш-менш ефективно. По центрі дивану може сісти третій пасажир, адже на подушці сидіння немає горба по середині, у спинці відсутній підлокітник, а поздовжній тунель значно менший ніж в більшого авто С-класу "Шкода Октавія". Також не випирають внутрішні арки коліс.

Автор: Володимир Мукан
 

Оглядаємо багажник

Багажний відсік в автомобіля скромний – 207 літрів. У моделі з переднім приводом він більший – 354 літри. Під підлогою багажника –докатка, домкрат і трохи місця для дрібних речей. Підсвітка могла б бути кращою - одного ліхтаря внизу біля підлоги явно мало. Особливо, якщо багажник наполовину заповнений.

Незважаючи на малий простір, у багажника великий проєм для завантаження речей. Завдяки цьому туди можна помістити крупні речі. Добре, що відсік обтягнутий не парапетом а практичним пластиком. Його зручніше мити.

При розкладанні задніх сидінь, з багажного відсіку у салон утворюється рівна підлога.

Автор: Володимир Мукан
 

Рушаємо

Машина обладнана безключовим доступом. Достатньо підійти до водійських дверей із брелком від кросовера і їх можна відчинити. Двигун запускається із кнопки. Загалом оновлений "Juke " отримав багато новітніх систем від автомобілів класом вище. Наприклад, має датчики світла і дощу круїз-контроль та повно електросистем, що допомагають водію.

Водійське крісло зручне. Діапазон регулювань великий - можна легко налаштувати сидіння як для людини зростом 150 сантиметрів, так і 190. Кермо також регулюється за висотою і на себе. Саме кермо не переобтяжене кнопками, але оснащено всіма необхідними важелями сучасного авто. З керма можна керувати круїз-контролем, вмикати магнітолу та приймати телефонні дзвінки.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Тяговитий турбодвигун та бортовий комп'ютер, що допомагає перемикати передачі: тест-драйв Skoda Rapid

Трохи бракує підлокітника для водія. Очевидно, його не встановили, аби не псувати вигляд тунелю трансмісії.

Огляд із водійського крісла хороший. Незвично, що видно широкий капот і верхні фари. Особливо, вночі, коли вони світять.

Автор: Володимир Мукан
 

Після запуску двигуна обираю нормальний режим для їзди й рушаю. Автомобіль стартує жваво. Прямую у центр міста. У потоці машин завдяки короткій базі - маневрений. Приємно, що кросовер оснастили системою Safety Shield. Вона виявляє мертві зони видимості й людей у непередбачених місцях біля машини. Як тільки десь біля заднього крила з'являється авто - з того боку миготить яскравий світлодіод на стійці між лобовим склом і дверима. Завдяки цьому можна уникнути аварійних ситуацій. Також ця система одразу повідомляє, якщо водій без увімкнення повороту перелаштувався в інший ряд.

Турбований двигун тягне автомобіль впевнено. Машина може з легкістю прискорюватися під гору.

Рульове керування інформативне. За рахунок невеликого діаметру керма і сучасного електропідсилювача машиною повертати приємно. Керування видається гостріше, ніж у "Рено Дастер".

Варіатор перемикає передачі непомітно. Реагує на зміну ситуації значно швидше, ніж звичайна автоматична коробка передач. Та й ривків при перемиканні зовсім немає.

Підвіска кросовера жорстка. По рівню плавності ходу авто нагадує "Хюндай Туксон". За перші 7-10 кілометрів до неї звикаєш. Її перевагою є те, що при заїзді на бордюр чи підвищення автомобіль не коливається.

Витрата пального у місті - близько 10 літрів. Якщо перевести авто в екорежим й часто не прискорюватися, то можна вийти на споживання 8,8-9 літрів. Приємно, що на екрані під мультимедійною системою комп'ютер будує графіки кращого результату по економії бензину, дає підказки.

Єдине, під час руху не зручно перемикати режим цього екрану із клімат-контролю на режим автомобіля. Доводиться час від часу відволікатися від дороги, щоб подивитися налаштування.

Виїжджаю на трасу. Вмикаю спортивний режим. Авто прискорюється значно динамічніше, ніж у нормальному режимі. А рульове керування стає ще більш точним. Нагадує спортивні авто. Завдяки повному приводу і налаштуванні підвіски, як у Nissan GT-R заходити у повороти можна на швидкості 120-130 км/год. Кросовер абсолютно прогнозований. У спортивно режимі завжди є відчуття, що машина не повністю використовує свою потужність. Особливо у місті. На заміських дорогах, якщо тримати швидкість 100-110 км/год, авто "їсть" близько 8 літрів пального. Якщо ж їздити у спортивному режимі містом, то інколи можна не вкластися і у 11 літрів.

Варіатор має емітатор ручного перемикання передач. З ним можна розганятися ще динамічніше. На Житомирській трасі вдалося розігнатися до 100 км/год за 8,6 секунди. На швидкості в салоні тихо. Більше чути аеродинамічні шуми, ніж двигун.

Автор: Володимир Мукан
 

Виїжджаю на бездоріжжя. Оскільки машина має невеликий кліренс у 17 сантиметрів намагаюся обережно долати підйоми на грунтовці. Однак потім стає зрозуміло, що Nissan Juke непогано вибирається на різні пагорби. При чому ним легше їздити поганою дорогою, ніж на Qashqai. Очевидно, має хорошу прохідність завдяки короткій базі й невеликій вазі. Приємно, що на ділянках дороги із глиною після дощу автомобіль практично не буксував. Підвіска на бездоріжжі зовсім не здається дискомфортною. Вона ковтає найбільші нерівності й в салоні відчувається легке погойдування.

Автор: Володимир Мукан
 

Цей позашляховик є іміджевим автомобілем. Однак його не можна назвати непрактичним. У Nissan Juke виробникам вдалося поєднати спортивні та позашляхові особливості. Він підійде молодим активним людям. Які щодня їздять містом.

Переваги

- Хороша керованість і динаміка автомобіля

- Добре їздить легким бездоріжжям

- Яскравий дизайн

- Багаті комплектації

- Великий вибір кольорів і оздоблення

Недоліки

- Малий багажник

- Відсутність підлокітника

Зараз ви читаєте новину «Спортивна керованість і яскравий дизайн - тест-драйв Nissan Juke». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі