Ексклюзиви
вівторок, 08 травня 2012 19:26

"Беремо відомі торгівельні марки й українізуємо їх" - Мухарський
5

"Є чіткий закон життя арт-ринку, - говорить Мухарський. - Є право на десять авторських копій. Коли є робота у стилі digital-art (комп'ютерна графіка — ред.), то вона роздруковується, вказується кількість копій, яка може бути за підписом автора і це вважається авторською копією для колекціонерів. Такі роботи мають аукціонну цінність. 10 авторських копій у такому жанрі вважаються колекційними. Я, як галерист, відповідаю своїм іменем, що більше таких копій створено не буде. Але будуть випущені тиражі цих плакатів і постери”
Фото: Джерело: art-blog.com.ua
"Є чіткий закон життя арт-ринку, - говорить Мухарський. - Є право на десять авторських копій. Коли є робота у стилі digital-art (комп'ютерна графіка — ред.), то вона роздруковується, вказується кількість копій, яка може бути за підписом автора і це вважається авторською копією для колекціонерів. Такі роботи мають аукціонну цінність. 10 авторських копій у такому жанрі вважаються колекційними. Я, як галерист, відповідаю своїм іменем, що більше таких копій створено не буде. Але будуть випущені тиражі цих плакатів і постери”
"Є чіткий закон життя арт-ринку, - говорить Мухарський. - Є право на десять авторських копій. Коли є робота у стилі digital-art (комп'ютерна графіка — ред.), то вона роздруковується, вказується кількість копій, яка може бути за підписом автора і це вважається авторською копією для колекціонерів. Такі роботи мають аукціонну цінність. 10 авторських копій у такому жанрі вважаються колекційними. Я, як галерист, відповідаю своїм іменем, що більше таких копій створено не буде. Але будуть випущені тиражі цих плакатів і постери”
"Є чіткий закон життя арт-ринку, - говорить Мухарський. - Є право на десять авторських копій. Коли є робота у стилі digital-art (комп'ютерна графіка — ред.), то вона роздруковується, вказується кількість копій, яка може бути за підписом автора і це вважається авторською копією для колекціонерів. Такі роботи мають аукціонну цінність. 10 авторських копій у такому жанрі вважаються колекційними. Я, як галерист, відповідаю своїм іменем, що більше таких копій створено не буде. Але будуть випущені тиражі цих плакатів і постери”
"Є чіткий закон життя арт-ринку, - говорить Мухарський. - Є право на десять авторських копій. Коли є робота у стилі digital-art (комп'ютерна графіка — ред.), то вона роздруковується, вказується кількість копій, яка може бути за підписом автора і це вважається авторською копією для колекціонерів. Такі роботи мають аукціонну цінність. 10 авторських копій у такому жанрі вважаються колекційними. Я, як галерист, відповідаю своїм іменем, що більше таких копій створено не буде. Але будуть випущені тиражі цих плакатів і постери”

26 травня у мистецькій галереї "Триптих" відбудеться презентація мистецьких сувенірних робіт. Вони створені на основі мистецьких робіт Союзу вільних художників.

Власник галереї "Триптих" й ідейний лідер Союзу Антін Мухарський розповів Gazeta.ua про ідею виставки. Він повідомив про колекції двох художників, які будуть виставлені 26 травня.

Іван Семесюк — так званий художник-жлобіст. Він працює у техніці полотно-акрилу. Він створив колекцію Ukrainuian Rebrending, роботи представлені у єдиному авторському екземплярі. "Ми беремо відомі торгівельні марки і проводимо ребрендинг, українізуємо їх, скажімо так", - говорить Мухарський.

Андрій Єрмоленко — інший художник, з яким Мухарський працює вже рік. Єрмоленко творить у стилі digitl-art. На замовлення галереї робить серії робіт на історичні теми: героїчна, упівська, гайдамацька.

Сьогодні вартість однієї колекційної копії становить 500 у. о.

"Є чіткий закон життя арт-ринку, - говорить Мухарський. - Є право на десять авторських копій. Коли є робота у стилі digital-art (комп'ютерна графіка — ред.), то вона роздруковується, вказується кількість копій, яка може бути за підписом автора і це вважається авторською копією для колекціонерів. Такі роботи мають аукціонну цінність. 10 авторських копій у такому жанрі вважаються колекційними. Я, як галерист, відповідаю своїм іменем, що більше таких копій створено не буде. Але будуть випущені тиражі цих плакатів і постери".

Зараз ви читаєте новину «"Беремо відомі торгівельні марки й українізуємо їх" - Мухарський». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі