Акції у продуктових магазинах почастішали. У такий спосіб магазини маскують зниження цін. Про це Gazeta.ua розповів директор Української асоціації постачальників торгових мереж Олексій Дорошенко.
"Ті акції, які зараз проводять супермаркети, важко назвати акціями в повному розумінні слова. Акція короткочасна. Зараз вони тривають від кількох місяців до півроку. Насправді це зниження ціни", – говорить експерт.
За словами Дорошенка, через побоювання чергового здорожчання магазини бояться привчити покупця до менших цінників.
"Мережі бояться знижувати ціни. Коли треба буде їх підняти, покупців буде важко привчити до нових цін", – пояснює він.
Ситуація з одягом протилежна. Знижки на одяг стали меншими, розпродажі млявішими.
"Навесні в сегменті моди та аксесуарів мережі робили виважені закупки. Натомість продажі одягу показали підйом. Отже, залишків не так багато, щоб влаштовувати щедрі розпродажі", – пояснює Олександр Фіалка, партнер Української асоціації рітейлу.
Закупки магазинів одягу, взуття та аксесуарів експерти називають консервативними.
"Закуповують обережно. Якщо продажі активні, то дозамовляють серед сезону", – каже Олександр Фіалка.
В інтернет-сегменті знижки не залежать від сезонності. Найщедріші акційні пропозиції - для одягу. Тут ціну готові урізати на 50%. Скромніше поступаються ціною на техніку та електроніку - максимум 20%, - каже Віктор Кириченко, керівник онлайн-маркету Bigl.ua.
"Найчастіше знижки в інтернеті трапляються на одяг і взуття. Вони не залежать від сезону. Можна знайти літні сукні зі знижкою 70% і пуховики минулих сезонів на 40% дешевші. Серед тисяч інтернет-продавців завжди знайдуться ті, хто має причини виставити нижчу ціну", – каже Кириченко.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Ціни на гречку падатимуть
Як повідомляли раніше, націнки на той самий товар у різних мережах можуть відрізнятися на 20%-50%.
Коментарі