Під час карантину українці найчастіше переводять гроші та виплачують кредити.
Про це свідчать результати дослідження платіжної інфраструктури компанії EasyPay, повідомляє hi-tech.ua.
З'ясувалося, що найзатребуваніші оплата кредитів мікрофінансових організацій, поповнення мобільного зв'язку, сервіс поповнення карти (Cash2Card) й оплата комунальних платежів.
Через обмеження, пов'язані з відвідуванням банків, магазинів і поштових відділень, українцям довелося переглядати свої платіжні звички. Альтернатива - оплата покупок і комунальних послуг онлайн або в платіжних терміналах, розташованих біля будинку: наприклад, у найближчому магазині або підземному переході.
Найпопулярніші категорії з обороту в онлайн-платежах:
Кредитні організації - 27%,
Cash2Card сервіс - 26%,
Мобільний зв'язок - 15%,
Комунальні платежі - 11%,
Card2Card сервіс -11%,
Інтернет - 5%,
Інтернет і ТБ - 1%,
Бюджетні витрати - 1%,
Кредити (банки) - 1%,
Адресні платежі - 1%.
Із введенням карантину стрімко виріс обіг в категоріях "Бюджетні витрати" - на 123%, "Кредитні організації" - на 39% та "Комунальні платежі" - на 16%. У компанії відзначили, що українці на 120% частіше стали переводити гроші і на 82% - оплачувати штрафи.
Якщо розглядати всі категорії, а не тільки топ-10 найпопулярніших, найбільше обіг збільшився в категоріях "Грошові перекази" - на 120% (зросли середній чек і кількість транзакцій) і "Сплата штрафів" - 82%. Це очікувано: під час карантину безпечніше проводити такі платежі онлайн, а не в касі.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Пенсіонерам покажуть серіал про оплату комуналки онлайн
Негативну динаміку відзначили в категоріях "Нерухоме майно" (-100%), "Транспортні квитки" (-90%), "Онлайн-купони" (-72%). На 57% впала категорія "Благодійність" - зменшився обіг і середня сума пожертвувань.
Під час карантину обіг платежів в терміналах виріс в категоріях "Комунальні платежі" - на 30% і Cash2Card - на 21%. Найчастіше таким способом оплачують штрафи. Найбільше падіння - 22% - компанія відзначила в категорії "Інтернет та телебачення".
До топ-10 категорій з обігу через платіжні термінали увійшли:
Cash2Card сервіс - 56%.
Мобільний зв'язок - 18%.
Кредити (банки) - 8%.
Ігри - 7%.
Комунальні платежі - 7%.
Кредитні організації - 6%.
Інтернет - 4%.
Інтернет і телебачення - 2%.
Телебачення - 1%.
Інші послуги - 1%.
Після введення карантину за обігом в терміналах зросли лише дві категорії з топ-10: "Комунальні платежі - на 30% і Cash2Card - на 21%. У решті категорій з топ-10 обіг упав. Найсильніше - в "Інтернет і ТБ" (-22%).
Серед усіх категорій в терміналах найбільше зросла "Оплата штрафів" - на 70%. У більшості сфер показники знизилися: на 100% в категорії "Блокчейн", на 97% - "Готелі", на 96% - "Онлайн-купони", на 94% - "МРЕВ", на 85% - "Бюджетні платежі".
З дослідження можна зробити висновки про переваги українців на рахунок різних варіантів оплати. Наприклад, мобільний зв'язок переважно оплачують через термінали: 4 млн офлайн-транзакцій проти 1,2 млн онлайн-платежів. Таке ж співвідношення було і до введення карантину.
Водночас середній чек активніше виріс у офлайн-платежів: позитивна динаміка відзначається в 23 категоріях оплат через термінали проти 16 категорій онлайн-оплат.
Для оплат через термінали найбільше середній чек збільшився в категорії "Страхування" (на 101%). Для онлайн-оплат - в категоріях "Страхування" (на 75%), "Грошові перекази" (на 53%) і "Онлайн-купони" (40%).
У деяких категоріях середній чек виріс на тлі зниження загальної кількості транзакцій. Наприклад, в категорії "Охорона здоров'я" число онлайн-транзакцій зменшилося на 43%, але середній чек виріс з 270 грн до 379 грн.
Під час карантину українці, незалежно від рівня доходу, збільшили закупівлі продуктів тривалого зберігання та води.
Зросли замовлення доставки готової їжі та продуктів додому. Щоправда, категорія населення з доходами до 20 тис. грн у місяць, стала рідше користуватися послугами ресторанів. свідчать результати маркетингових досліджень.
Коментарі