
У Приватбанку зафіксували серйозний технічний збій.
Через це клієнти у різних куточках України не можуть скористатися банкоматами, терміналами самообслуговування та pos-терміналами в магазинах. Це підтвердила пресслужба банку.
Причини несправності наразі не розголошують. Також невідомо, коли саме вона буде усунута.
Фахівці вже працюють над вирішенням ситуації. У банку заявили, що роблять усе можливе для якнайшвидшого відновлення повноцінної роботи.
"Деякі клієнти стикаються з труднощами під час оплат через pos-термінали. Ми вже працюємо над відновленням стабільної роботи. Рекомендуємо повторити операцію пізніше. Просимо вибачення за тимчасові незручності", - повідомили у Приватбанку.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Visa та Mastercard: у роботі карток стався збій
Найбільше збоїв зафіксували в Дніпрі. Там клієнти скаржаться на відмову в обслуговуванні через термінали і банкомати.
Попри це, мобільний застосунок банку продовжує працювати без збоїв. Операції через нього проходять успішно.
Ввечері 16 серпня на monobankздійснили великуDDOS-атаку.
Атака тривала щонайменше три години, розповів співзасновник monobank Олег Гороховський.
На сервери банку здійснили понад мільярд запитів.
Коментарі