Краківський стартап CallPage, заснований вихідцями з України, отримав новий раунд фінансової підтримки від польських інвесторів. Вкласти гроші в розробку українців погодились засновник найбільшої в Європі мережі поштоматів InPost, венчурний фонд bValue, лінія продуктів харчування Bakalland та рекрутингове агентство WorkService. Сума угоди становить 500 тис. дол., повідомляє "Польське радіо".
CallPage заснували троє українців: Ростислав Кнап, Андрій Ткачов і Сергій Бутко. Чоловіки переїхали з України до Польщі в різний час і з різних причин. У Польщі познайомилися і створили CallPage. Це – віджет, який дозволяє швидко зв'язати клієнта і продавця по телефону. Користувачу сайту пропонують залишити свій номер, після чого протягом декількох секунд його скеровують до власника сайту через VoIP-телефонію. Але основна зручність сервісу – це скоринг-система оцінки поведінки користувача сайту. Вона зможе майже зі 100% ймовірністю прогнозувати, зробить покупку користувач на сайті чи ні.
Це - не перша інвестиція в CallPage. У липні 2015 року, коли сервіс ще не був запущений, команда змогла залучити інвестиції у розмірі 50 тис. дол. від польського інвестфонду AIP Seed Capital. Компанію оцінили у 340 тис. дол. А до вересня 2015 року CallPage заробив на англомовних ринках. Після цього CallPage пройшов відбір в естонському акселераторі Startup Wise Guys і отримав ще 30 тис. євро фінансування.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Стартап українців у США оцінили в $ 3 мільйони
"На початку травня у нас була запланована поїздка до Лондона – Startup Wise Guys організовував демо-дей в Лондоні і в нас було декілька зустрічей з клієнтами. Коли ми сіли до літака, Ростислав, наш SЕО, зауважив що на борт піднімається Рафал Бжоска, засновник InPost. У нього дуже характерна зовнішність і він досить відомий у Польщі. Ростилав домовився з хлопцем, який летів поруч з Рафалом, помінятися місцями і зміг познайомитися та розповісти про проект. Уже через декілька днів ми отримали лист, що вони хочуть в нас інвестувати і готові запропонувати кращі умови, ніж фонд, з яким ми спілкувалися до цього", – розповів виданню Сергій Бутко, співзасновник проекту.
Команда планує витратити гроші на маркетинг і залучення англомовних клієнтів.
"Плануємо до кінця року залучити 85–90% наших клієнтів з Великої Британії і США. Мені це здається логічним – сьогодні, щоб вижити і розвиватися, стартапу потрібно продавати свій продукт в Америці, Європі або Китаї", – пояснив Сергій Бутко.
В Україні CallPage запускати не планують.
Коментарі