Ексклюзиви
четвер, 10 березня 2011 18:39

Мобільний телефон зламався на шостий день

Автор: малюнок: Володимир КАЗАНЕВСЬКИЙ
 

"Газета по-українськи" проаналізувала, як найчастіше вводять в оману покупців у супермаркетах, великих торговельних центрах, магазинах, кафе.

— Місяць тому заїхали по продукти в супермаркет "Сільпо", що на Зіньківській. Набрали покупок, а тоді вирішили з чоловіком ще купити собі нові зубні щітки, — розповідає полтавка Олена Бондаренко, 26 років. — Найдорожча коштувала 38 гривень. Взяли дві по 22 грн. На касі вибили чек. Із нас узяли більше. Щітки нам пробили по 42,2 грн. Кажу касирці, що на поличках такої ціни навіть не було. Адміністратор звірила коди на вітрині й визнала, що в них такого цінника немає. Гроші нам повернули.

У прес-службі мережі супермаркетів "Сільпо" запевняють, що злого умислу не було. Кажуть, що працівники супермаркетів не завжди встигають змінювати цінники. У разі помилки покупець має право вимагати відшкодування різниці. Можна поскаржитися на гарячу лінію 0(800) 301 707 або через сайт — www.silpo.ua.

У супермаркетах трапляється, що акційні товари ставлять поряд або разом зі звичайними.

— 31 грудня в "Еко-маркеті" на Подолі жінка взяла дві баночки червоної ікри, гора якої була викладена з написом "Акція", — розказує 45-річна Ілона Довгопол. — Їй на касі вибили майже 200 гривень. Та давай обурюватися, що ікра акційна, по 46 гривень, покликала адміністратора. Їй пояснили, що акційна закінчилася, а вона взяла вже за звичайною ціною. Жінка репетувала, чого, мовляв, вони стоять в одній купі. Їй повернули гроші. Мабуть, розраховано, що в передсвятковій метушні люди не помітять, що переплатили. Коментар із цього випадку в мережі "Еко-маркет" отримати не вдалося.

Відвідувачі одного з полтавських кафе швидкого харчування нарікають, цінники постійно стоять довільно, а не поряд із товаром. Продавці не пояснюють, що скільки коштує, і люди часто на касі переплачують. Повернути страву вдається лише після звернення до адміністратора.

Багато нарікань на великі гуртові магазини. Часто куплену в них техніку складно повернути. Незважаючи на те, що вона на гарантії і з дня купівлі не минуло двох тижнів.

Полтавка Юлія Цилюрик за 1,3 тис. грн купила мобільний телефон у гіпермаркеті "Метро". На шостий день він у неї зламався. Продавці відмовилися міняти товар чи повертати гроші.

— Товар можна здати протягом 14 днів із дня купівлі, — каже Юлія. — Але адміністратор порадив звернутися до сервісного центру.

Управління захисту прав споживачів Юлії Цилюрик не допомогло. Пояснили, що "Метро" — мережа оптової торгівлі, на них не поширюється дія закону "Про захист прав споживачів".

— Торгуємо оптом, товари продаємо тільки підприємцям. Звичайні громадяни не є нашими клієнтами, — говорить Тетяна Бабенко з "Метро". — Тому не повертаємо товар, який уже був у користуванні. Уся техніка на гарантії. Слід звертатися до сервісного центру. У 14-денний термін можемо прийняти товар, якщо він не був у користуванні й повертається в оригінальній упаковці.

Часто навіть великі магазини побутової техніки продають підроблену техніку із логотипами відомих брендів. Виявити підробку можуть у сервісному центрі. Лише фахівець відрізнить її від оригіналу.

— Знайома, що працює менеджером на оптовому складі комп'ютерної техніки, придивилася в магазині подарунок синові — джойстик до комп'ютера фірми "Ґеймберд", — розповідає працівник сервісного центру Олександр, 24 роки. — Думала взяти дешевше на роботі. А потім у менеджерів по закупках вияснила, що фірма такої моделі взагалі не випускає. Є купа підробок фірми "Дженіус" — колонки, клавіатури. Найчастіше трапляється фальсифікат ноутбуків, моніторів, телевізорів. Від оригіналу зовні не відрізняються нічим, а всередині напхано ширпотрєб. Якщо такою технікою користуватися постійно і навантажувати її, то через два-три місяці почнуться проблеми. Іноді ремонт обходиться дорожче, ніж коштував ноутбук чи монітор.

Перед купівлею побутової та комп'ютерної техніки Олександр радить зайти на інтернет-сайт виробника, де можна передивитися характеристики й опис кожної моделі.

— У сервісну службу компанії-виробника по електронній пошті чи в смс-повідомленні можна відіслати назву моделі та її серійний номер. Вони перевірять, чи це не підробка.

2345

СТІЛЬКИ скарг отримало торік Полтавське обласне управління у справах захисту прав споживачів. Найчастіше покупців не задовольняє якість непродовольчих товарів. Найбільше нарікань на мобільні телефони, взуття, побутову техніку, меблі. Даних за цей рік ще немає, бо їх збирають раз у квартал.

Зараз ви читаєте новину «Мобільний телефон зламався на шостий день». Вас також можуть зацікавити свіжі новини України та світу на Gazeta.ua

Коментарі

Залишати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі

Голосів: 1
Голосування Як ви облаштовуєте побут в умовах відімкнення електроенергії
  • Придбали додаткове обладнання для оселі задля енергонезалежності
  • Добираємо устаткування та готуємося до купівлі
  • Не маємо коштів на таке, ці прилади надто дорогі
  • Маємо ліхтарі та павербанки для заряджання ґаджетів, нас це влаштовує
  • Певні, що незручності тимчасові і незабаром уряд вирішить проблему браку електроенергії
  • Наша оселя зі світлом, бо ми на одній лінії з об'єктом критичної інфраструктури
  • Ваш варіант
Переглянути